oki, dzięki - zapisałem. Jak coś to najwyżej wcześniej na CB będę wołał
RUF CTR 3 - jeszcze Porsche Cayman czy już coś innego?
Zwiń
X
-
RUF CTR 3 - jeszcze Porsche Cayman czy już coś innego?
Tym razem RUF zamiast tuningować pozbierał to, co najlepsze z poszczególnych modeli i prawie od podstaw zbudował auto mogące rywalizować z Carrerą GT czy Ferrari Enzo. Za inspirację posłużył Cayman, jednak na niewielkich nawiązaniach do jednego z najtańszych Porsche podobieństwa się kończą.
Sercem samochodu jest 6-cylindrowy silnik 3,8 l z dwoma sprężarkami generujący moc 700 koni i 890 Nm momentu obrotowego. Pozwala on rozpędzić się do 100 km/h w 3,2 sekundy i rozwinąć prędkość 375 km/h. W zatrzymywaniu pomagają 15-calowe ceramiczne tarcze i 6-tłoczkowe zaciski. Żeby pomieścić takie cuda, konstruktorzy wyposażyli CTR 3 w 19-calowe koła z przodu i 20-calowe z tyłu.
Stylistycznie samochód nie odbiega od innych kosmicznych braci. Za 380 tys. euro plus VAT użycie materiałów takich jak aluminium, włókno węglowe czy kevlar do wykonania wnętrza i nadwozia nikogo nie dziwi.
[autokrata.pl link]O2 1.6 MPI BGU (102KM/148Nm) '04 Amb. - pierwsza sztuka?
"Now we are free and we will see you again but not yet, not yet!"
Uniden Pro 510XL+Hustler IC100
-
Komentarz